2 nejčastější chyby českých e-shopů
V České republice meziročně rostou online prodeje o 15 až 20 %. Ovšem podstatný rozdíl je v tom, mít spuštěný vlastní e-shop (třebaže na míru) a provozovat úspěšný elektronický obchod, který vydělává a přinese dostatečný zisk i majiteli. Připravili jsme 2 nejčastější chyby, se kterými se dnes české internetové obchody potýkají.
Popis produktu musí být originální a poutavý, vždyť má zásadní vliv na rozhodování návštěvníka (potenciálního zákazníka) o pořízení Vaší služby či produktu. Proto je rozhodně nutné vymýšlet efektivní popisky. Pokud ve Vašem internetovém obchodě máte stovky produktů, určitě jste se nyní vyděsili. Nezoufejte - není nezbytně nutné mít originální popisky naprosto u všech produktů. Postačí popisky k hlavním produktům. Stanovte ty nejžádanější produkty a právě pro ně vytvořte unikátní popisky. Takové produkty tvoří součást analýzy klíčových slov. A věřte, že i těchto pár popisků může mít velký vliv na celkový obrat Vašeho e-shopu. Zároveň se pokuste vyvarovat zkopírovaným popiskům od dodavatele. Zkopírovat popisky od dodavatele je velice jednoduché. A tímto způsobem postupuje mnoho majitelů internetových obchodů. Pokud se k nim přidáte, nabídnete uživatelům internetu to samé, jako Vaše konkurence. A Vy se přece chcete posunout před konkurenci.
Produktové fotografie jsou pro internetový obchod stejně důležité, jako vhodné popisky produktů. Právě fotografie představují jisté riziko, například bílé zářivky vyfotografované na bílém podkladu a ještě navíc s bílým pozadím, jsou ztrátou času i energie.
Takže pokud budete fotit Vaše produkty sami, připravte si:
Nyní už víte, na co si dát pozor popisky a fotografie. Další rady přidáme opět příště.
Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.
Pobočka Liberec
Nový Web s.r.o.
U Věže 149/8
460 01 Liberec 2