Analýza klíčových slov je nedílnou součástí SEO, tedy optimalizace vašich stránek pro internetové vyhledávače. Je dokonce takovým jeho základním kamenem. Proč tomu tak je a proč se vyplatí ji nepodcenit a svěřit odborníkovi? Pojďme se na to podívat...
1) Víte, co lidi hledajíAnalýza klíčových slov vám dává jasnou představu o tom, co lidé na internetu v souvislosti s vaším oborem hledají a jakými slovy a frázemi se na to ptají. Od toho se pak odráží veškeré další úpravy webu s cílem přilákat co nejvíce uživatelů.
2) Využití v PPC – dobře nastavené kampaněVyužití „klíčovky“ ale u SEO nekončí – hodit se vám bude i při realizaci PPC kampaní. I u nich hrají klíčová slova nezastupitelnou roli. Správná klíčová slova v dobře nastavené kampani vám přinesou více konverzí, tedy i vyšší zisk!
3) Podklady pro copywritingPři zpracovávání textů, které vám pomohou nejen přilákat uživatele a přesvědčit je, aby se stali i zákazníky, můžete z analýzy klíčových slov také hodně těžit. Texty obsahující klíčová slova relevantní k obsahu vašeho webu vás posunou na vyšší pozice ve vyhledávání.
4) Struktura webu bude dávat smyslAnalýza klíčových slov vám pomůže upravit strukturu webu tak, aby co nejlépe odpovídala tomu, co u vás zákazník hledá. Zahrnutí všech relevantních kategorií a výrazů a rozčlenění stránek tak, aby z uživatelského hlediska dávaly smysl, vám výrazně zvýší návštěvnost. Uživatelé se k vám navíc budou rádi vracet.
5) Odhalení slabých místZjistíte také, které části vašich stránek potřebují péči nejvíce a jestli nemáte na svém webu místa, kde leží zbytečně nevyužitý potenciál. Příkladem může být stránka obsahující hojně vyhledávané výrazy, která je ale jinak pro zákazníky málo viditelná.
Rádi zpracujeme analýzu klíčových slov i pro vaše stránky. Kontaktujte nás!