Ruku v ruce s pilováním responzivních reklam ve vyhledávací síti vylepšuje Google také stávající formát textových reklam. V průběhu srpna proto postupně spustil rozšíření inzerátů o další pole, které by v tuto chvíli už měla mít u svého Google Ads účtu dostupné drtivá většina uživatelů, ne-li všichni.
O co se jedná?
Nyní můžete do svých textových reklam v obsahové síti přidat další prvky:
Všechny tyto položky jsou nepovinné, takže můžete zůstat i u dosavadního kratšího formátu textových reklam. Je ale škoda potenciál rozšířené reklamy nevyužít...
Proč?
Díky delšímu textu máte o to větší prostor zdůraznit všechny výhody a zaujmout tak zákazníka, aby na vaši reklamu klikl. Je to také dobrý způsob, jak zdůraznit třeba akční nebo sezonní nabídky. Protože se navíc jedná o novinku, řada vašich konkurentů ji dosud nepoužívá – buďte před nimi o krok napřed.
Třeba takhle může rozšířená textová reklama na Googlu vypadat. (Zdroj: Google Support)
Chcete také zvýšit svou návštěvnost a tržby pomocí PPC reklam? Neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme!
Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.
Pobočka Liberec
Nový Web s.r.o.
U Věže 149/8
460 01 Liberec 2