Rozšířené textové reklamy v Google Ads - už je používáte?

Blog | Autor: |

Ruku v ruce s pilováním responzivních reklam ve vyhledávací síti vylepšuje Google také stávající formát textových reklam. V průběhu srpna proto postupně spustil rozšíření inzerátů o další pole, které by v tuto chvíli už měla mít u svého Google Ads účtu dostupné drtivá většina uživatelů, ne-li všichni.  

O co se jedná?

Nyní můžete do svých textových reklam v obsahové síti přidat další prvky:

  • Třetí nadpis o délce 30 znaků
  • Druhý popis 
  • Délka obou popisů je navíc nově 90 znaků místo původních 80

Všechny tyto položky jsou nepovinné, takže můžete zůstat i u dosavadního kratšího formátu textových reklam. Je ale škoda potenciál rozšířené reklamy nevyužít...

Proč?

Díky delšímu textu máte o to větší prostor zdůraznit všechny výhody a zaujmout tak zákazníka, aby na vaši reklamu klikl. Je to také dobrý způsob, jak zdůraznit třeba akční nebo sezonní nabídky. Protože se navíc jedná o novinku, řada vašich konkurentů ji dosud nepoužívá – buďte před nimi o krok napřed.  

 

 

Třeba takhle může rozšířená textová reklama na Googlu vypadat. (Zdroj: Google Support)

 

Chcete také zvýšit svou návštěvnost a tržby pomocí PPC reklam? Neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme!

Rozšířené textové reklamy v Google Ads - už je používáte?

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Zadejte email pro odběr novinek

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

U Věže 149/8

460 01 Liberec 2