Odhalte klíčová slova, která přivedou zákazníky na Váš web!

Blog | Autor: |

Pomůže Vám Analýza klíčových slov! Dozvíte se, s jakými klíčovými slovy se Vám vyplatí pracovat. Dokument Vám odhalí, nejpoužívanější klíčová slova či fráze, spojené s Vaším oborem. A to přesně tak, jak je vyhledávají uživatelé na internetu, když mají zájem o služby z Vašeho zaměření. Budete mít základní stavební prvek pro opravdu efektivní PPC kampaň i tvorbu kvalitního a poutavého obsahu webu. To vše navíc v souladu se zásadami SEO.

Jak se „klíčovka“ tvoří?

Správná analýza klíčových slov obsahuje zásadní klíčová slova a fráze velice úzce spojená s Vaším podnikáním. I proto jde o náročný proces, kterému je třeba věnovat notnou dávku času i energie. Nejčastějším zdrojem pro analýzu klíčových slov, jsou data z PPC systémů Sklik a Google AdWords. Tyto systémy disponují rozšířením o funkci, která se specializuje na navrhování klíčových slov. Ovšem ještě předtím, než začnete pracovat v prostředí těchto PPC systémů, je nutné vypracovat seznam „základních“ vstupních slov a jejich nejrůznější varianty.

Příklad:

Analýza klíčových slov pro internetový obchod, který nabízí mobilní telefony, bude obsahovat kromě klíčového slova „mobilní telefony“ i další možnosti – smartphone, chytrý mobilní telefon, tlačítkový telefon, dotykový telefon a podobně. 

A další klíčová slova?

Do analýzy KW je třeba zahrnout i taková slova, která mohou jen souviset s Vaším oborem.

Příklad:

Prodejce obuvi bude muset mít v analýze klíčových slov fráze jako - obuv, boty, botičky, ale i kozačky, sandále a tak dále. S prodejem bot může souviset například číslování bot, odřené paty, gelové vložky atd.

Práce s PPC systémem Google AdWords i Sklik

Jakmile máte k dispozici základní data, můžete se posunout do dalšího „levelu“ a tím je práce s návrhy klíčových slov v systémech AdWords nebo Sklik. V obou případech je třeba mít založený účet, přes který se přihlásíte stejně, jako když chcete spravovat PPC kampaň. Odtud se pak postup liší.

V Google AdWords:

Je třeba zvolit záložku „Nástroje“ a zde vybrat „Plánovač klíčových slov“. Z nabídky možností v této záložce vyberete „Hledání nových klíčových slov pomocí sousloví, webu nebo kategorie“.

 

Analýza klíčových slov - v Google AdWords

 

Teď už jen zadáte jedno z klíčových slov, které chcete analyzovat do políčka „Produkt nebo služba“.  Nezapomeňte také vybrat cílení – zemi nebo jazyk, ve kterém se mají zobrazovat návrhy klíčových slov. To nastavíte v sekci „Cílení“  pro Českou republiku a „Jazyk“ čeština. Nakonec je třeba změnit možnosti zobrazení z varianty „Návrh reklamních sestav“ na „Návrhy klíčových slov“.

 

Návrh klíčových slov - Google AdWords

 

Sklik a návrh klíčových slov:

Po přihlášení do Skliku najděte v hlavním menu "Nástroje". Klikněte a zvolte „Návrh klíčových slov“.

 

Návrh klíčových slov v Sklik

 

A můžete začít vkládat klíčová slova, která chcete analyzovat.

 

Analýza klíčových slov v Sklik

 

Závěrem:

Pro opravdu odborné zpracování analýzy klíčových slov, je třeba využívat i další nástroje. Počínaje Google Search Console (Google Webmaster Tools). Zdrojem pro základní klíčová slova může být i samotný internetový vyhledávač a Váš web nebo e-shop. 

Věřte, že správné vyhotovení analýzy klíčových slov je náročná a zodpovědná práce, od které se odvýjí i další činnosti spojené s copywritingem, SEO i PPC. Rádi pro Vás vypracujeme opravdu profesionální analýzu klíčových slov. Neváhejte a obraťte se na nás ještě dnes. 

 

Odhalte klíčová slova, která přivedou zákazníky na Váš web!

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Zadejte email pro odběr novinek

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

U Věže 149/8

460 01 Liberec 2