Proč se vyplatí zacílit reklamu mobily?
Protože velká část lidí používá mobil k přístupu na internet a bude jich přibývat a protože i Vy chcete více návštěvníků za méně peněz. Většina studií tvrdí, že v roce 2015 proběhne přes mobily 8 % obchodů. S tím souvisí i fakt, že v České republice je 79% webů, které stále ještě nejsou pro mobily optimalizované. Buďte připravení a zahrňte mobily do své marketingové strategie. Jejich prodejní potenciál je obrovský a Vy ještě získáte pořádný náskok před konkurencí.
Mobilní reklama útočí na Česko připravte se!
O tom, že se zvyšuje počet přístupů na internet z mobilních zařízení se mluví neustále. Stejnou měrou narůstá i množství mobilních reklam a jejich imprese. Právě podíl zobrazení reklam generovaných z mobilních zařízení dosahoval v Česku v roce 2014 celkem 11 %. Procenta si mezi sebou rozdělili uživatelé mobilních telefonů, celkem 8 % a z tabletů 3 %. To jsou čísla, která vychází ze studie společnosti Gemius analyzující situaci mobilního internetu v regionu střední a východní Evropy (CEE).
Mobilní reklama funguje nejlépe na sociálních sítích
Úspěšná byla v Česku digitální display reklama na mobilních zařízeních na Facebooku a Twitteru. Ty měly v roce 2014, podle odhadů některých odborníků, získat 33 % celkových výdajů na mobilní reklamu. Sociální sítě navíc umožňují získání zpětné vazby pomocí anket či komentářů od fanoušků značky či produktu.
Ještě než spustíte mobilní reklamu!
Ujistěte se o tom, jak Váš web vypadá na mobilním telefonu. Je Váš web přizpůsobený pro zobrazení na mobilech? Pokud ano, návštěvník Vašich stránek či internetového obchodu, z chytrého telefonu, to určitě ocení.
Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.
Pobočka Liberec
Nový Web s.r.o.
U Věže 149/8
460 01 Liberec 2