Live chat zrychlete komunikaci se zákazníky!

Zefektivnění stávající prezentace | Autor: |

Live chat, šikovná aplikace navržená speciálně pro zákaznickou podporu na webové stránce nebo e-shopu. Umožní Vám rychle reagovat na požadavky a dotazy návštěvníků Vašich stránek nebo jim rovnou poradit při výběru produktů. Podívejte se na další výhody Live chatu!

Co vám použití live chatu přinese?

  • Zákazníkům odpovíte rychleji na jejich dotazy, takže se Vám podaří zvýšit možnost prodeje výrobků a služeb.
  • Live chat pozitivně ovlivní spokojenost návštěvníků Vašich stránek a zároveň přidá Vašim stránkám na důvěryhodnosti.
  • Umožňuje sledovat, kolik zákazníků se na Vašich stránkách v danou chvíli nachází - včetně těch, kteří právě nechatují.
  • Pomůže Vám získat e-mailové adresy návštěvníků a využít je pro e-mailový marketing.

Live chat je výhodou i pro Vaše zákazníky. Slouží jim jako skvělý komunikační kanál, když se chtějí zeptat na podrobnosti k nějakému produktu či službě, okolnosti provozu nebo si ujasnit obchodní podmínky.

Zákazníci již vědí, že pomocí online podpory na webu ušetří spoustu času. Vždyť přece mají možnost okamžitě se zeptat na cokoliv. A odpověď získají obratem od proškoleného operátora, který spravuje Váš chat. A navíc může vypadat na stránkách velice dobře. I my využíváme live chat na plno. :-) 

Live chat nový web

 

Vliv online podpory webu na zákazníky?

Existuje již několik studií, které se na online chat zaměřují. Všechny tyto dokumenty se shodují v tom, že návštěvníci, kteří využili chat:

  • 5x častěji nakoupili
  • strávili na webu 12x více času 
  • prošli 2 - 3x více stránek
  • 2x méně opustili okamžitě web

To jsou přece čísla, která stojí za Vaší pozornost!

..a nevýhody live chatu?

Jak jsem již psala úplně na začátku tohoto článku, live chat je RYCHLÝ způsob komunikace se zákazníky.  To znamená, že pokud se rozhodnete implementovat live chat na Váš web, měli byste ho mít zapnutý. Na nikoho nepůsobí dobře, když je funkce webu, která slouží pro komunikaci se zákazníky vypnutá. Ale je jasné, že není možné zajistit podporu 24 hodin denně 7 dní v týdnu. A proto doporučujeme doplnit online chat o text, který informuje o tom, že dotaz zákazníka bude vyřešen hned, jak to jen bude možné.

Jako tomu je například na obrázku:

Live chat offline nový web

 

Závěrem:

Pomocí live chatu můžete směrovat zákazníky k nákupu, ale také na ně působit dlouhodobě. Tak s nimi budovat trvalý vztah a získávat je pro návrat právě k Vám a Vašim službám.

Live chat zrychlete komunikaci se zákazníky!

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Zadejte email pro odběr novinek

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

U Věže 149/8

460 01 Liberec 2