Oblast internetové display reklamy v březnu 2015 mírně posílala svou pozici. Právě reklamní prostory na internetu využili zadavatelé v celkové ceníkové hodnotě 440 milionů korun. To je oproti únoru nárůst o 7%. Ovšem oproti březnu 2014 jde o číslo nižší dokonce o 10%. Tato data zveřejnilo Sdružení pro internetový rozvoj a realizátor českého peoplemetrového projektu.
Pomyslné první místo mezi zadavateli reklam na internetu obsadil internetový obchodník se zaměřením na elektroniku – CZC.cz. Právě tento portál využil reklamní prostory v hodně téměř 20 milionů korun. Druhé místo patří společnosti Porsche Česká republika. Celkem utratila za inzerci na internetu 11 milionů korun. V těsném závěsu, na třetím místě, skončil telefonní operátor Vodafone. Na svou prezentaci na internetu využil reklamní prostory v hodnotě 10,6 milionů korun.
Velké společnosti už vědí, že bez kvalitní propagace na internetu už to v dnešní době nejde. Přesvědčte se o tom také Vy. Rádi Vám s propagací na internetu pomůžeme.
Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.
Pobočka Liberec
Nový Web s.r.o.
U Věže 149/8
460 01 Liberec 2