Zbožový srovnávač Heureka se od 1.9.2015 chystá změnit skript pro Měření konverzí z důvodu optimalizace její databáze. Od prvního září tedy přestává být funkční měření konverzí se starým skriptem. Skript Heuréka doporučuje změnit ideálně ke konci srpna. Buďte tedy připravení a zadejte tento úkol svému správci webu včas!
Co je měření konverzí?
Za konverzi se v prostředí internetových obchodů považuje dokončený cíl, tedy dokončená objednávka. Důležitý je také konverzní poměr, který se vypočítá jako poměr návštěvníků, kteří dokončili objednávku ku počtu všech návštěvníku stránek. V případě, že za den navštíví Váš internetový obchod 1.000 návštěvníků a 10 z nich produkt nakoupí, konverzní poměř činí 1%.
Konverzní poměr se používá k hodnocení úspěšnosti internetových obchodů, protože čím vyšší má obchod konverzní poměr, tím je e-shop úspěšnější. Průměrný konverzní poměr českých internetových obchodů je mezi 1-3%.
Měření konverzí je tedy velmi užitečná služba, díky které můžete reálně změřit investice vložené do Heureky a porovnat to, kdy a jak se Vám Heuréka nejvíce vyplatí.
Nezapomeňte změnit svůj skript
Dokud skript ve svém e-shopu nezměníte do 31.8.2015 nebudete mít tuto službu funkční. Veškerá data z tohoto nefunkčního období budou ztracena, jelikož není možné statistiky zpracovat zpětně.
Pokud potřebujete se změnou skriptu poradit, neváhejte se obrátit na naši technickou podporu.
Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.
Pobočka Liberec
Nový Web s.r.o.
U Věže 149/8
460 01 Liberec 2