5 zaručených způsobů, jak získat zpětné odkazy

Zvýšení návštěvnosti | Autor: |

Takzvaný Linkbuilding, tedy tvorba kvalitních zpětných odkazů, je nedílnou součástí SEO – optimalizace webových stránek a e-shopů pro internetové vyhledávače. Právě linkbuilding je jedním z faktorů, který ovlivňuje pozici webu ve výsledcích vyhledávačů. Význam zpětných odkazů je obrovský. Nejen že zpětné odkazy přivádějí nové návštěvníky z odkazujících webových stránek, ale zároveň poskytují vyhledávačům informace o důležitosti a zaměření Vašich webových stránek. A kdo by nechtěl pro svůj web nové návštěvníky, potažmo zákazníky?

Pojďme se tedy společně podívat na jednotlivé způsoby získávání zpětných odkazů:

  • Registrace do hodnotných katalogů internetových stránek

Jde o tradiční a ověřenou techniku, kterou získáte nové zpětné odkazy a zároveň zvýšíte návštěvnost Vašich stránek. V tomto směru je nejdůležitější registrace a přidání odkazu do Firmy.cz. Krom toho můžete zvážit také EDB.cz (Evropská databanka), najisto.cz nebo topkontakt.idnes.cz

Firmy.cz a Nový Web Evropská databanka a Nový WevbTopkontakt a Nový web

 

 

  • Vlastní podpůrný blog jako nekonečný zdroj

Blog s sebou přináší spoustu výhod. Pokud budete na Váš blog dodávat obsah pravidelně, získáte sladkou odměnu, právě v podobě lepšího pořadí ve vyhledávači. Nejen že příspěvky na blogu posouvají Vaši firmu v daném oboru, ale také rozšiřujete paletu slov, přes která Vás Google indexuje. Je třeba počítat s tím, že tato metoda vyžaduje více času, protože Vás nezachrání jeden příspěvek za rok :-).

 

Blog 

 

  • Vytvoření microsites – kolika jen budete chtít

Mini stránky (microsites) se z pravidla vytváří na jedno specifické téma, službu nebo produkt. V tomto případě je třeba dbát na kvalitní a originální obsah. A právě tento obsah následně prolinkovat s Vaší „hlavní“ webovou stránkou nebo internetovým obchodem. Rozhodně doporučuji si s těmito zpětnými odkazy vyhrát, vybírat správná klíčová slova a třeba využít analýzu klíčových slov.

  • Sociální sítě a jejich zářivá budoucnost

Síla sociálních sítí neustále narůstá a již není výsadou teenagerů. Naopak přináší nespočet možností pro Vaše podnikání. Proto je nesmíte ve své činnosti opomenout. Rozhodně se vyplatí doplnit na Vaše stránky například Facebook Like Box a 100% nezapomeňte na svůj web doplnit příslušná tlačítka pro sdílení na sociálních sítích (Google+, Twitter nebo třeba Facebook). Právě odkazům ze sociálních sítí přikládají vyhledávače čím dál tím větší váhu.  

 

Profily na sociálních sítích

 

  • Zvažte možnosti affiliate programu

Jde o systém, který funguje na principu partnerství mezi stránkami prodejce výrobků či služeb a stránkami, které tyto produkty doporučují a odkazují na ně. Rozdíl mezi affiliate marketingem a internetovou reklamou je především v tom, že neplatíte za zobrazení reklamního sdělení, ale vyplácíte provizi za skutečně realizované prodeje. Zároveň Vám, správně vedený affiliate, zajistí zvýšení návštěvnosti.

  • Závěrem:

Zpětné odkazy jsou nedílnou součástí SEO (optimalizace pro vyhledávače). Internetové vyhledávače podle nich určují umístění stránek ve výsledcích vyhledávání (SERP). A protože je složitější ovlivňování počtu a umístění zpětných odkazů, mají logicky větší váhu než on-page faktory (uživatelská přívětivost, metadescriptions, sémantika, využití klíčových slov atd..).

Tak co myslíte? Využíváte veškeré množnosti získávání zpětných odkazů? Protože variant jak na zpětné odkazy je ještě mnohem víc - určitě si o nich povíme zase příště.

 

5 zaručených způsobů, jak získat zpětné odkazy

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Zadejte email pro odběr novinek

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

U Věže 149/8

460 01 Liberec 2