5 důvodů, proč dát šanci PPC

Blog | Autor: |

PPC reklama představuje jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu. O co se vůbec jedná a proč se vyplatí i vám? Pojďme se na PPC podívat blíže…

Zkratka PPC pochází z anglického „pay per click“ – už samotný název tak ukazuje na princip, na němž PPC stojí. Platíte zde nikoli za celkový počet zobrazení reklamy, ale jen za počet prokliků. Tedy jen za uživatele, které reklama zaujala natolik, že skrze ni navštívili vaše stránky.

Co všechno vám může PPC reklama přinést?

 

1) Zvýšení konverzí

  

Jen prostá návštěva webu mnohdy nestačí. Vaším cílem je konverze – jinými slovy, aby se z návštěvníka stal zákazník. Nemusí jít přitom jen o nákup zboží, může to být i registrace, odběr newsletteru nebo například stažení programu. Čím více konverzí, tím větší zisk a často i na první pohled malé zvýšení konverzního poměru může znamenat velký rozdíl v obratu. PPC reklama je k tomu přitom skvělým nástrojem. Její výhodou je navíc možnost přesného měření nákladů – určujete si zde sami, kolik jste ochotní zaplatit za proklik na váš web.

 

2) Návštěvnost webu

 

Nad přivedením více návštěvníků na váš web pomocí PPC byste měli uvažovat především tehdy, když u některých vašich klíčových slov panuje velká konkurence. Placená pozice ve vyhledávačích je v tomto případě mnohem větší jistota, než spoléhat jen na SEO.  Výborně se PPC reklamy hodí také při propagaci časově omezené nabídky – výprodeje, akce k určité události, atd.

 

3) Budování značky

 

Zapojte PPC reklamu do svého brandingu a dejte o sobě skrze ni zákazníkům vědět. Internet je při budování značky zdaleka nejúčinnějším médiem. PPC systém navíc umožňuje inzerovat formou textů i bannerů, což poskytuje ideální možnost skloubit grafickou a verbální prezentaci vaší značky zákazníkovi a zapsat se tak do jeho povědomí.  Přidejme k tomu i možnost přesného nastavení cílového publika (například ženy ve věku do 30 let) a máme vysokou pravděpodobnost, že náš “lov na zákazníky” bude úspěšný.

 

 4) Remarketing

 

Vedle lákání nových návštěvníků byste neměli zapomínat ani na ty, kteří vás již znají. Právě remarketing je nejúspěšnější formou PPC reklamy a poskytuje vám spoustu možností, které by bylo škoda nevyužít. Navštívil zákazník Váš e-shop, vybral si zboží, ale v polovině procesu nakupování odešel? Správně nastavená remarketingová kampaň mu jeho vybraný produkt po pár dnech připomene a on tak může svůj nákup uskutečnit znovu. Nakoupil u vás zákazník věci, ke kterým mu máte co dalšího nabídnout? Připravte mu bannery s doplňkovým zbožím, které ke svému produktu využije. Můžete mu také již dříve zakoupený produkt nabídnout znovu, tentokrát se slevou.

 

5) Sběr dat

 

Systémy PPC reklamy vám umožňují získat velmi dobrý přehled o tom, co a jakými slovy vaši zákazníci nejvíce hledají a na co naopak moc neslyší. Nastavení rozpočtů a korigování ceny za proklik u jednotlivých kampaní jsou navíc plně ve vaší režii.  

 

Princip PPC kampaní je velice jednoduchý, ale jejich efektivní spravování je naopak poměrně složité, proto svěřuje většina firem své kampaně do rukou odborníkům. S PPC máme bohaté zkušenosti, proto se nebojte nás v případě zájmu kontaktovat, rádi vám s nimi pomůžeme.

5 důvodů, proč dát šanci PPC

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Zadejte email pro odběr novinek

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Potřebujete poradit ?
Hledáte odbornou pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.
485 146 187
Rádi Vám pomůžeme!

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

U Věže 149/8

460 01 Liberec 2