Návratnost investic

Jak spočítat návratnost investice do SEO a PPC reklamy? Vyplatí se Vám tato forma propagace? Odpoví Vám naše analýza návratnosti investic.

Návratnost investic ( ROI), je jedním z ukazatelů celkové úspěšnosti webu a tedy i úspěšnosti jakékoli internetové reklamní kampaně. Marketing operuje s pojmem aritmetická návratnost investice (neboli výnos), pro výpočty ve vědeckých výzkumech se uvádí logaritmická návratnost investic.

ROI se počítá jako čistý zisk dělený kapitálem vynaloženým k jeho dosažení, násobený 100. Výsledek se udává v procentech, a dá se jím vyjádřit výkonnost v podstatě jakéhokoli podnikání, úspěšnost jakékoli investice.

ROI = ((zisk – investice) / investice) * 100 [%]

Využití ROI

ROI se dá využít v online marketingu na každém kroku díky tomu, že investice na internetu lze většinou velmi přesně měřit. Použití ROI využíváme například v případě PPC inzerce. Dá se zjistit, které reklamní kampaně jsou úspěšné a pro které se může zvýšit rozpočet. V případě nedostatečného rozpočtu nám ROI ukáže, která kampaň má nejmenší návratnost a tu pozastavíš.

Kromě celkového přehledu výkonnosti kampaní se dá využít ROI i pro rozhodování na úrovni sestav a klíčových slov. Pokud jsou správně strukturované kampaně a měří se konverze, můžeme se rozhodovat, na která konkrétní klíčová slova reklamu dále zobrazovat a která se naopak nevyplatí.


* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Potřebujete poradit ?
Hledáte odbornou pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.
485 146 187
Rádi Vám pomůžeme!

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

Hodkovická 109

460 06 Liberec 6

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací