• Úvodní strana
  • Blog
  • Jaký je Váš mediální obraz? Převažují pozitivní či negativní ohlasy?

Jaký je Váš mediální obraz? Převažují pozitivní či negativní ohlasy?

Blog | Autor: |

Představte si, že máte zcela nový, neskutečně moderní a funkcemi nadupaný internetový obchod zcela na míru. Grafika je vytvořená přesně podle Vašich nejtajnějších představ, internetový marketing jede na plné obrátky. Teď už to chce jen přivítat ty návštěvníky a pěkně komunikovat se zákazníky…ale ouha…objednávky nepřihází, telefon nedrnčí. Ptáte se, kde je chyba? Možná podceňujete svůj mediální obraz na internetu.

Přesně takovou chybu dělá až 42 procent malých a středních firem, které mají své webové stránky či internetový obchod. Právě 42% těchto obchodníků se na své vlastní reference podívá jen jedenkrát až dvakrát ročně. Vyplývá to ze statistiky, kterou uveřejnil mediální server E15. Tato čísla vznikla na základě průzkumu, který E15 provedla mezi 300 firmami. Téměř polovina z dotázaných společností uvedla, že svůj mediální obraz na internetu a informace uveřejněné o jejich společnosti zkoumají víceméně náhodně. V pravidelných intervalech (tedy alespoň 1x za měsíc) prohlíží své reference 46% dotázaných společností.

Pravidelná kontrola mediálního obrazu Vaší firmy na internetu se vyplatí!

Pokud budete poctivě kontrolovat komentáře o Vaší firmě, sledovat nejrůznější diskuze a zaměříte se na hodnocení Vaší firmy (značky nebo produktu), dozvíte se spousty zajímavých informací. Může jít o chválu i nespokojené ohlasy, fámy a nejrůznější pomluvy. Právě negativní reklama může značně ovlivnit jak internetový obchod na zakázku, tak „vymazlené“ webové stránky. Takové informace se nejčastěji - bohužel – dozvíte s velkým časovým skluzem a samotné řešení se pravidelně velice dlouho odkládá. Díky záporným ohlasům, které se mohou šířit jako lavina, přicházíte o mnoho návštěvníků, potažmo klientů a samozřejmě i peněz.

Nedá se s tím nic dělat? Ale ano – bojujte!

Poškozené firmy předpokládají, že se s tímto stavem nedá nic dělat. Opak je ale pravdou. Ovšem je třeba počítat s tím, že hrajete o čas. O drahocenný čas. Právě rychlost reakce na takový příspěvek, je tím, co dokáže nejvíc zmírnit případné škody.

Jak tedy bojovat s Kyberpomluvou?

  • začněte s komunikací – využijte opravdu kvalitní, pozitivní a především pravdivé PR články
  • kontaktujte právníky se zaměřením na kyberpomluvy
  • obraťte se na odborníky, kteří provedou analýzu mediálního obrazu Vaší společnosti na internetu. Právě oni Vám pak doporučí efektivní postupy a pomohou Vám s jejich realizací

 

Jaký je Váš mediální obraz? Převažují pozitivní či negativní ohlasy?

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

Hodkovická 109

460 06 Liberec 6

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací