• Úvodní strana
  • Blog
  • Co nového na Heurece? Shrnutí zajímavostí a novinek ze zbožového srovnávače.

Co nového na Heurece? Shrnutí zajímavostí a novinek ze zbožového srovnávače.

Blog | Autor: |

V roce 2014 bylo na českém trhu 37.200 e-shopů. V roce 2013 byl počet internetových obchodů na českém trhu 37.000, meziroční nárůst tedy činil 200 e-shopů. V roce 2014 zaznamenala Heureka většinový podíl na trhu srovnávačů cen, konkrétně 54%. Zboží.cz ztratilo oproti roku 2013 1% z celkového tržního podílu a mělo tak pouhých 32%. Naopak Heurece oproti roku 2013 vzrostl tržní podíl o 4%.

Heureka má měsíčně 3,2 milionu reálných uživatelů za měsíc a 151 milionu zobrazení za měsíc.

 

Certifikáty a ověření od Heureky

Certifikáty kvality a ověření spolehlivosti obchodníka hrají při rozhodování významnou roli (53% uživatelů vybírá pouze z e-shopů s certifikátem, pro 20% uživatelů je certifikát jedním z kritérii výběru, 18% uživatelů certifikáty zná, ale neřídí se jimi a 8% certifikáty nezná a neslyšeli o nich). Rozhodně se tedy vyplatí usilovat o to, abyste pro svůj e-shop tyto certifikáty získali.

Zajímá-li Vás rozdíl mezi modrým a zlatým certifikátem Ověřené zákazníky, rádi Vám ho vyložím. Modré Ověřeno zákazníky má desítky hodnocení během posledních 3 měsíců a zároveň hodnocení nekleslo pod 88%. Zlaté Ověřeno zákazníky má stovky hodnocení za poslední 3 měsíce a jeho hodnocení nekleslo pod 95%.

  Modrý certifikát ověřeno zákazníky   Zlatý certifikát ověřeno zákazníky

 

Je důležité hodnocení Vašeho internetového obchodu?

Zákazníci ohodnotí průměrně každý třetí nákup na Heurece (tedy více než 350.000 ohodnocených nákupů každý měsíc). Oproti roku 2013 se počet hodnocení zvýšil o 70.000).

Recenze jsou pro Váš obchod velice důležité, protože 48% zákazníků si čte recenze před každým nákupem, 48% zákazníků si čte recenze pouze před nákupem v neznámém obchodě a 4% zákazníků nepovažuje recenze za důležité.

Dotazníky spokojeností s nákupem se odesílají z Heureky po deseti dnech od nákupu.

 

Využíváte PPC režim nebo jedete na Free?

PPC režim se Vašemu obchodu ve většině případů vyplatí, protože 9 z 10 uživatelů odchází z Heureky do e-shopů, které využívají PPC režim. Pouhých 9% uživatelů využívá fulltextové vyhledávání. Za posledních 12 měsíců vzrostl efekt PPC o 5%.

Například box s doporučenými nákupy - top 3 navštěvuje 59% procent uživatelů. Z toho 53% zákazníků kliká na druhou pozici a 12% lidí odchází do e-shopů s nejnižší cenou produktu (4.pozice).

 

Top 3 pozice na Heurece.

 

Uživatele, kteří se zajímají o kosmetiku, jídlo a pití, elektroniku a knihy a hry, navštěvují spíše obchody, které jsou na čtvrté pozici, tzn. obchody s nejnižší cenou a to (procentuelně 25-29% uživatelů). V oblastech stavebnin, sportu, domu a zahrady, erotiky, bílého zboží, dětského zboží navštěvují uživatelé spíše obchody, které se zobrazují na prvních třech pozicích.

Pokud chcete začít s PPC režimem, je nutné dobít kredit minimálně 1.000 Kč bez DPH.

 

Zajímá-li Vás více, počkejte si na další díl novinek a zajímavostí z Heureky.

 

Co nového na Heurece? Shrnutí zajímavostí a novinek ze zbožového srovnávače.

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

Hodkovická 109

460 06 Liberec 6

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací