• Úvodní strana
  • Blog
  • Co nového na Heurece? Díl 2. - HeurekaPoint, ocenění, možnosti reklamy

Co nového na Heurece? Díl 2. - HeurekaPoint, ocenění, možnosti reklamy

Blog | Autor: |

V minulém díle jste se mohli dočíst o tom, jak je důležité hodnocení pro Váš e-shop, jak dosáhnout certifikátů Ověřeno zákazníky a jestli se Vám vyplatí PPC režim více než režim Free. Dnes se dozvíte o Odběrných místech Heureky, oceněních Heureky, možnosti bannerové reklamy apod.

 

Odběrná místa HeurekaPointy

HeurekaPointy jsou výdejní místa pro internetové obchody, kde si můžete vyzvednout objednané zboží sami bez nutnosti využití pošty či zásilkové služby. HeurekaPointy využívá přes 6.000 obchodníků. HeurekaPointů naleznete v České republice 15 a jednu pobočku také na Slovensku.

Osobní odběry dnes představují 33% podíl z nákupů na Heurece. Přes 43% všech osobních odběrů je realizováno v Praze.

Při nákupu přes HeurekaPoint si můžete vyzvednout zásilku do druhého dne. Dochází zde k podání zásilek až do 19:00, z těchto výdejních míst je možné odesílat také reklamace a naleznete zde zákaznickou i partnerskou podporu.

 

 HeurekaPoint

 

Služba Obchody Poblíž

Díky této službě si můžete snadno vyhledat obchody a výdejní místa, která jsou ve Vašem okolí. Můžete tak najít pobočku, na kterou si necháte poslat objednané zboží.

Tuto službu využívá již 20% zákazníků Heureky. Pro tuto službu existuje desktopová i mobilní verze.

 

Ocenění Heureky

Heureka každoročně uděluje několik druhů ocenění. Jedním je Cena kvality, které má 16 kategorií, kde o vítězi rozhodují reální zákazníci e-shopů prostřednictvím dotazníků spokojenosti. Loňský rok se stal absolutním vítězem všech 16 kategorií obchod Alza.cz. Dalším oceněním je Cena popularity, která se uděluje na základě nejvyššího počtu hlasů internetových uživatelů a posledním oceněním je Cena Heureky, které vyhlašuje odborná porota, která vyhodnotí daný obchod za výjimečný, unikátní a zajímavý.

 

  Cena kvality ocenění Heureky   Cena popularity ocenění Heureky   Cena Heureky  

 

Reklamní bannerové formáty

Protože má Heureka měsíčně 3,2 milionu reálných uživatelů a 151 milionu zobrazení za měsíc, je nasnadě popřemýšlet o bannerové reklamě na tomto serveru. Heureka nabízí několik formátů bannerů. Prvním z nich je Leaderboard o velikostech 970x100px, dalším je Skyscraper (160x600px) a posledním je Wallpaper o velikostech  970x310px.

V rámci reklamy Heureka nabízí službu Koutek značky, kde naleznete všechny produkty od stejné značky na jednom místě. Díky tomu budete mít promo skrz celou Heurekou.

Bannery na Heurece

 

Jako každý podzim se chystá i tento nastávající Den dopravy zdarma, kdy bude každá objednávka nad 300Kč zdarma. Daný e-shop však musí mít certifikát Ověřeno zákazníky. O přesném datu Vás ještě budeme informovat.

 

 

Co nového na Heurece? Díl 2. - HeurekaPoint, ocenění, možnosti reklamy

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

Hodkovická 109

460 06 Liberec 6

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací