2 nejčastější chyby českých e-shopů

Blog | Autor: |

2 nejčastější chyby českých e-shopů

V České republice meziročně rostou online prodeje o 15 až 20 %. Ovšem podstatný rozdíl je v tom, mít spuštěný vlastní e-shop (třebaže na míru) a provozovat úspěšný elektronický obchod, který vydělává a přinese dostatečný zisk i majiteli. Připravili jsme 2 nejčastější chyby, se kterými se dnes české internetové obchody potýkají.

  1. Chyba – Nedostatečné, žádné nebo zkopírované popisky u produktů

Popis produktu musí být originální a poutavý, vždyť má zásadní vliv na rozhodování návštěvníka (potenciálního zákazníka) o pořízení Vaší služby či produktu. Proto je rozhodně nutné vymýšlet efektivní popisky. Pokud ve Vašem internetovém obchodě máte stovky produktů, určitě jste se nyní vyděsili. Nezoufejte - není nezbytně nutné mít originální popisky naprosto u všech produktů. Postačí popisky k hlavním produktům. Stanovte ty nejžádanější produkty a právě pro ně vytvořte unikátní popisky. Takové produkty tvoří součást analýzy klíčových slov. A věřte, že i těchto pár popisků může mít velký vliv na celkový obrat Vašeho e-shopu. Zároveň se pokuste vyvarovat zkopírovaným popiskům od dodavatele. Zkopírovat popisky od dodavatele je velice jednoduché. A tímto způsobem postupuje mnoho majitelů internetových obchodů. Pokud se k nim přidáte, nabídnete uživatelům internetu to samé, jako Vaše konkurence. A Vy se přece chcete posunout před konkurenci.

  1. Chyba – Fotografie jako ze „žurnálu“

Produktové fotografie jsou pro internetový obchod stejně důležité, jako vhodné popisky produktů. Právě fotografie představují jisté riziko, například bílé zářivky vyfotografované na bílém podkladu a ještě navíc s bílým pozadím, jsou ztrátou času i energie.

Takže pokud budete fotit Vaše produkty sami, připravte si:

  • Vhodné pozadí - zvažte, zda Vám bude stačit několik spojených kancelářských papírů ohnutých tak, aby vytvořily tzv. nekonečné pozadí
  • Pokud si chcete vyhrát s nasvícením zboží, můžete zvažovat třeba pozadí černé
  • Vhodné je i zboží stylizovat v různých „stylových“ aranžmá
  • Při nasvěcování se snažte světlo rozptýlit – například můžete vložit mezi zdroj světla a focený objekt průsvitnou vrstvu (například bílý papír), nebo namiřte zdroj světla na bílou plochu a Vaše zboží umístěte do místa, kam se světlo odráží
  • Nenasvěcujte objekt pouze z jedné strany
  • Fotografie detailů vždy vypadají lépe, než velkých celků
  • Zasaďte předměty do přirozeného prostředí. Prodáváte lodičky? Vyfoťte je na noze. 

Nyní už víte, na co si dát pozor popisky a fotografie. Další rady přidáme opět příště.

2 nejčastější chyby českých e-shopů

Vložit příspěvek

Těšíme se na Vaše příspěvky, dotazy a připomínky k tomuto článku. Neváhejte a vložte svůj komentář i Vy. Nový Web nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi a vyhrazuje si právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

Naše služby

Zobrazit vše

Nový Web s.r.o.

Vršovická 416/9

101 00 Praha 10

 

Facebook Nový Web s.r.o.Google plusTwitter

Infolinka

485 146 187

info@novy-web.cz  

Zákaznická podpora

485 146 747, 773 578 953

podpora@novy-web.cz

Pobočka Liberec

Nový Web s.r.o.

Hodkovická 109

460 06 Liberec 6

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací